Jak zařídit pracovnu

Pracujete z domova? Potřebujete prostor, ve kterém se budete moci soustředit na práci a nikdo vás nebude rušit? Nejlepší volbou je samozřejmě samostatná místnost, pracovna, která vám dopřeje klid na práci. Co když však místnost navíc jednoduše nemáte?

Pracovní prostor v malém bytě

Pokud žijete v bytě, většinou vám na samostatnou pracovní místnost jaksi nezbude místo, to vám však nebrání v zařízení vlastního pracovního prostoru. Vyberte si v bytě místo, nejlépe tam, kde je nejvíce klidu a je málo navštěvované. Vhodná bude nejspíš ložnice či část obývacího pokoje. Abyste vytvořili svůj vlastní pracovní kout, budete potřebovat především vhodný prostor, do kterého se vejde pracovní stůl, židle a pár poliček. Zároveň by na daném místě měl být aspoň část dne klid, abyste se mohli soustředit na práci. Zvolte si pracovní stůl, vhodné je, pokud má šuplíky či jen spodní lišky a je vzdušný, přidejte kvalitní židli. Přece jen prací strávíme velkou část svého dne a je potřeba sedět na kvalitní židli.

Detaily

Jistě oceníte také poličky, na které si můžete umístit knihy či potřebné dokumenty. Vhodné je tyto nezbytnosti uschovat například do krabic, aby prostor vypadal upraveně. Na pracovní stůl si můžete umístit také menší květinu či plánovací nástěnku. Vyvarujte se množství předmětů a zbytečných doplňků, které by vás při práci zbytečně rušili.